Läppförstoring

Igår gjorde jag nåt som jag velat göra i flera flera år, jag provade att göra en läppförstoring! :) Det blev 0,5 ml Juvederm i bara överläppen. Jag var på Spa of Sweden i Luleå och hon som gjorde det heter Lilian Setic, skitduktig och trevlig.

Hade föreställt mig att det skulle göra lika ont som att pierca sig, och tänk då mer än ett stick... jag var så jävla nervös innan. Men jag fick såklart en bedövningssalva på läppen som fick verka en stund, och när hon väl började sticka så var det lugnt. Det kändes knappt alls! Visst var det lite obehagligt, både när man kände sticket och när fillern gick in i läppen, men alltså nää, jag oroade mig helt i onödan. Nu har jag iofs tatuerat större delen av kroppen och blivit piercad jävligt många gånger, så vad som är lite smärta för mig kan ju vara betydligt mer för nån annan.

Idag är jag lite svullen, särskilt högra sidan av läppen, men det ser inte så farligt ut ändå. Hade väntat att jag skulle vara blå och jättesvullen och ha ont, men det är rätt lugnt. Vågar till och med visa mig bland folk ju ;) Kan slänga upp före/efter och sånt nån dag, men såhär ser jag ut nu iaf;

Kan ju säga att jag är jävligt nöjd också! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0