Här är jag igen.

Jag är ungefär helt hopplös när det gäller att blogga. Ibland vill jag skriva om allt som händer, ibland vill jag inte att folk ska veta ett skit. Men i slutändan har jag likförbannat en ny och börjar på ny kula. Så vi får se hur länge jag fortsätter med denna, haha.
 
Bara sådär apropå ingenting så har jag faktiskt varit väldigt duktig senaste veckorna, jag har lyckats tämja mitt sockerberoende. Visst äter jag godis och dricker dricka, men det gör jag på helgerna (mest, kan fortfarande trilla tillbaka ibland) och inte i samma mängder längre. Nu under påsken har jag tillåtit mig själv att fuska, men nu är den nästan slut och alltså är det bara att ge fan i onyttigheter. Har dessutom börjat äta bättre mat, kanske inte riktigt "smalmat" men dieten närmsta tiden är tonfisk i creme fraiche, pasta och grönsaker, i mitt fall rivna morötter och äpplen. Gott som fan, nyttigt och jag blir definitiv mätt.
 
Stressen inför beach 2016 börjar göra sig påmind ;) Nämen, jag känner verkligen skillnad i kroppen nu jämfört med tidigare. Det är fan bra.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0