Gårdagen

Igår fick 210:an lite kärlek; den blev tvättad, jag wipeade inredningen, bytte till sommarfälgar och fixade (förhoppningsvis) xenonet i helljuset. Den blev så jävla fet med 18"-arna! Ingen bil hittills har gjort sig lika bra med dom fälgarna som TKS:en. Dock så vibrerar det som fan med dessa fälgar, stör mig på det nå grymt mycket. Måste kolla upp det sen.


Sen blev det middag med bror, far, faster, farmor & farfar i Björkliden. Fiskpudding på fjällröding, mmhmm.


Och till slut fick jag kicka igång crossen för första gången i år. Brorsan försökte justera fjädringen så den ska bli lite lägre, men jag är ju en pygme så det vart inte särskilt stor skillnad. Men jag startade den, och bror körde en sväng. Rättvist va... han provade att fartta ut i snön, gick ju sådär 😅 tycker allt kan smälta bort nu, jag har gett upp skoter för i år så nu vill jag köra cross!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0