Valborgs

Igår hade jag en himla najs dag, men jag tog knappt några bilder :O Började iaf med att måla i husvagnen, i mitten på vagnen där alla skåp är och det är som besvärligast, och färgen täcker inte särskilt mycket för varje varv. Vet inte om jag skulle ha grundat mer än ett varv, man blir ju lite less när det mörka skiner igenom överallt...
 
Sen ringde Amanda och frågade ifall jag ville hjälpa till med Fairlinen, självklart lät det roligare än att måla så jag åkte ner till samhället och hjälpte henne med tyget i taket. Sen bestämde vi att vi ska dra om kablarna till basen, så får se om det blir gjort idag. Jag vart bjuden på middag på Krongatan (hos hennes morsfarsa alltså), så på med lite smink och sen dit och smälla i sig en gomiddag med grillat.
 
Senare på kvällen så drog jag, hon och Jojo till klubben, där vi hamnade ute vid elden och satt där resten av kvällen. Jävligt trevligt, jävligt najs att träffa Moa och Sonny där också. Mycket skratt och dumheter blir det som vanligt i det där sällskapet, så min valborg var helt okej!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0