Polarnatt

Just nu är det polarnatt här ovanför polcirkeln, solen kikar aldrig upp över horisonten och det är mörkt större delen av dagen, men ack så jävla vackert. 

Började arbetsveckan med att jobba till 23.00 mån-tis, tisdag var värst då man spenderade 17 timmar i traktorn... Övertids-Hanna är i farten igen 😁 nä fan, tror inte jag ska köra en repris på sommaren riktigt än. Igår var det julbord med jobbet och julklapp fick man också 👍 är först ikväll jag har kunnat ta det lugnt, gick till affären en sväng och har sen dess legat i sängen och latat mig. Nu är det läggdags för vi ska ut tidigare imorgonbitti och sanda.. Behöver jag ens säga att jag längtar efter ledigvecka och att få sova ut? 😝


☝ givetvis är traktorn julpyntad!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback