Powpow i december

Blev en kortare sväng idag, men det var egentligen lika bra för jag är sopslut sen igår 😅 vi var upp på nå berg som var lite för branta och för tätt mellan träden för mina skills, men det fanns myrar jag kunde leka på medan pojkarna klättrade. Vi har verkligen mycket snö för att vara så tidigt på säsongen! Var ju typ powpow på sina ställen. 


Och vart jag nå glad när skotrarna togs ut imorse då! Ut från garaget kom en Summit med en lägre styrhöjare, grabbarna tog sig tid igårkväll att byta den åt mig 😀 jävla schyssta dom är :) det är skillnad med den nya styrhöjaren, bara lite ovant men det går nog fort att vänja sig och kanske få lite mer kontroll och känsla än tidigare. 


Postat av: Tess

Så härligt det ser ut! :)

Svar: Eller hur! :) det var ett riktigt roligt före 👍
Hanna

2017-12-02 @ 15:26:21
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0