Sista tatueringstiden för i år

Igår var jag alltså till Emmoth för en sista sittning för det här året. Vi gjorde färdigt summiten, la dit lite bakgrund, gjorde en massa skallar på handleden och gav även zombieenhörningen bakgrund. Är så fruktansvärt nöjd med allt! 😀

 
 
Nu är det ju helosan på allt.. Men ni ser ju att min unicorn fick blått runt om sig, ser ut som att den är omgiven av en vinternatt ;) bilden längst upp stal jag av Emmoth på insta, den andra tog jag nu (skitlätt att fota baksidan av sin egna överarm.. nej) mest bara för att visa bakgrunden med fjäll och träd. 
 
Hade inte tänkt att det skulle bli en till sleeve, som vanligt skenar det iväg ändå ;) I december släpper Emmoth nya tider så jag lär ju boka ett antal och göra färdigt armen i vår nån gång.
 
Kanske skulle ha gjort ett inlägg nån gång och visat alla mina gaddar? Börjar ju som ha en hel del, min vänsterarm syns sällan här eftersom jag bara fotar dom nya på höger, också är det ju benen och ryggen också ^^,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0