Tidig helg

Alltså fy faan vilken vecka. Gjorde bort mina 40 timmar med råge på tre dagar. När jag parkerade igår hade jag kört 19 timmar.. är så jävla less att köra lastbil nu, men jag har ju varit omgiven av jävligt vacker natur iaf 😁


Nu har jag helg. Tanken var att fara upp till Akka, men så blev det inte av så jag och brorsan tog in Capricen i garaget under förmiddagen! Han var inte lättstartad alls, men efter fräsch soppa och några supar small alla åtta igång, och jag fick köra min älskling till garaget. Tanken var att toksvetsa idag, men nu blir det att fara upp till Akka i alla fall. Min plan är dock att åka hem imorgon mitt på dagen. Om jag inte blir helt förvildad av att åka "hem" till mina fjäll, fort kan jag vägra fara därifrån istället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0