Senaste dagarna

De senaste dagarna har jag hunnit göra mycket, fast inte så mycket i husvagnen :P I förrgår vart det att flänga runt på samhället med dom i brorsans bil, hade ju kräksnöat så det var besvärligt att köra merca. Vi var in på typ alla affärer, jag köpte ny rosa färg efter att ha fått lite smakråd och det vart färgen till höger på bilden i förra inlägget. Jag gjorde ett riktigt fynd som jag kan berätta om senare. Vi hann nästan göra klart musikrummet som jag målade taket i förra helgen och jag skottade som fan på kvällen.
 
Igår målade jag med den nya rosa över den gamla, vart skitbra. Började också grunda några skåp, får fan ångest över att måla skåpen för det kommer vara besvärligt... Hann också skotta vägen eftersom den var moddig och jävlig. Såg hockey på kvällen och Luleå vann! Med 2-1 i förlängningen, woho!!
 
Idag ska jag äta våffellunch hos farmor och farfar, sen blir det att fortsätta med husvagnen. Top Cats spelar på Lappis ikväll, få se om det blir att fara och kolla på dom senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0