FRIYAY

Helloo friday!
Äntligen helg säger jag bara! Den här veckan har varit hemskt; åkte ner till Meselfors i söndags och tisdagkväll skulle jag fara till Masugnsbyn helt plötsligt. 65 mil enkel väg. Så jag var vaken från 05.00 tisdag till typ 20.30 onsdagkväll.... körde hela jävla natten upp dit och började jobba direkt jag kom fram. Dessutom kom asfalten direkt upp från helvetet, den var så kladdig så det är fan inte sant, fastnade i skägget på flaket och jag var ju sopslut efter att ha varit vaken i typ 27 timmar då...
 
Fick komma hem hyfsat tidigt igår i alla fall, tiggde till mig grillat till middag av farsan och sen for jag och brorsan ut med crossarna. Premiären i år för mig! Det är sååå galet kul, och så jobbigt. Att det var jättevarmt igårkväll gjorde inte saken bättre heller. Jag vågade faktiskt hoppa för första gången igår, är lite stolt över mig själv. Hann också trilla ikull med skiten, att köra över mosstäckta stenar innebär uppenbarligen att jag kvaddar. -_-
 
Stoppade ner telefonen i ena stövlen så jag kunde tvinga brorsan att fota mig ;) nu finns det äntligen bildbevis på att jag kör cross också, haha. ;)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0