Å ännu en helg har passerat

Kom hem från Akkapakte sent i fredags, kan he ut nå bilder och skriva om det sen när jag är hemma :)

Helgen var annars jävligt lugnt, har varit sjuk och helt orkeslös så har knappt gjort nå med Capricen. Jo, rätade till en dörr som satt lite snett 😅 å inget annat.. i lördags hann jag umgås med Filippinludret en stund, tvätta Jaguaren som verkligen behövde det, och sen kom mamsen och det vart middag ute hos brorsan tillsammans med hela Kajjans familj, himla najs att träffa hela högen igen.


Under söndagen var jag ute hos brorsan och var hundvakt åt morsans hundar. Gjorde ossigt den dagen med. Åkte lite Cletrac och tvättade den också, var väl ungefär allt jag orkade göra förutom att mysa med hundarna.

Bästa bilden jag tog på Dexter ;)

Nu är jag tillbaka i Skellefteå för asfaltskörning. Har hunnit få två jobberbjudanden under veckan! Ett seriöst och ett mindre seriöst (eller?!), men i alla fall ;) lite lustigt ändå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0