Helgen

Det var en himla kul helg det här. Först hemgång på fredagsmorgonen, for givetvis och svetsade så fort jag kom hem. Vart att äta grillat till middag hos Johan och Amanda, hon lyckades få mig att dricka dessutom så vi var ute med liket och sen for jag och några andra på Lappis. Var skitfull och blev givetvis bakis som fan.

Var på bilträffen i lördags men for hem och låg i sängen flera timmar, var i dålig form 😅 Kajjan kom förbi med bakelser, vi låg där och surrade flera timmar innan vi for ut och åkte lik och Ford. Jag var dock bakis heela jävla dan och kvällen så for hem vid 12 och sov.


Igår blev jag upp tidigt för att svetsa, hade ju bestämt att dörren skulle bli färdig och det blev den! Nu är det bara allt spacklande kvar.. och till helgen åker bilen in i garaget!


Nu är jag i Vojmån just utanför Vilhelmina, kör asfalt bort mot Tärnaby, 14 mil enkel väg till läggarn för tillfället ✌ vi ska ända till gränsen under veckan.. men förhoppningsvis slutar vi onsdag eller torsdag iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0