I Skellhell

Befinner mig just nu i ett kallt, regnigt och jävligt blåsigt Skellefteå. Har börjat köra asfalt, men det vart tidig kväll på grund av regnet så nu har jag ossigt att göra.. och då kan jag ju passa på att skriva här :)

All min lediga tid har jag tillbringat i garaget, såklart. Förutom i lördags, då var det klassfest för alla som gick skola i Moskosel under 80 och 90-talet, och då var jag givetvis där. Riktigt kul! Men alla andra dagar har jag svetsat och svetsat och svetsat, och det har gett resultat. Dörren blir färdig i helgen, sen är det tamejfan dags att börja skruva ihop bilen! 😃

Det är fortfarande en hel del kvar att göra, men bara att få ihop Capricen igen är ett jävligt stort steg i rätt riktning.

Fascinerande hur jävla kexig den var...

👌

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0