Regnstopp

I veckan kör jag mellan Meselefors och Dorotea. Hade sån jäävla jobbångest i söndags, satan vad jag var bitter alltså 😝 hatar att åka söndagar. För tillfället är det regnstopp och det är inte bra, har nämligen hunnit beställa en tröja och en väska från Riotlab nu när jag står still....

Och nu har jag börjat svetsa på bilen. Är bökigt, vill ju inte elda upp pärlan så nu är det bara att täcka för och se till så att det inte kan börja brinna i bilen när jag kapar/slipar/svetsar. Knackade på alla rostblemmor jag såg en dag, på 18 ställen gick mejseln igenom och det dyker bara upp mer. Förbannade rosthög. Men omän det kommer ta betydligt längre tid än vad jag trodde så ska jag fan svetsa allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0