Enebackens cruising

I lördags var jag chaffis på Amandas Fairlane till Enebacken och hade riktigt kul folk i bilen. Hennes morsfars hade chaffis på Camaron så vi följdes åt hela dagen och natten såklart. För en gångs skull hade jag jävligt kul trots att jag körde, händer inte alltid men har man rätt folk med sig så är det kul. Och det var kallt!! Vi snörde av taket på Fairlanen i Enebacken, sen var det rätt så jävla kallt närmsta timmarna. Men det fanns filtar och fullt med folk i bilen så det gick att hålla värmen ändå. Vi hann med att nattkäka på nostalgicafeét i Mårdselet (eller vad hette byn?) och hälsa på en i Norsjö på hemvägen. Jag kom i säng typ kl 5 på morgonen... Lätt värt det! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0