Fredag

Kul morgon, betalade räkningar och tre försäkringar kom på en och samma gång... He kostar att ligga på topp. Sen tröstshoppade jag lite (dumjävel som man är). Men jackan behövde jag faktiskt. Hatar att köpa vinterjacka, de flesta är bara fula. Men en snygg snowboardjacka funkar ju ;) Ba hoppas allt passar.
 
Metal Mulisha-byxor och GTR-tisha från extremeclothing.se
 

Vinterjacka från ridestore.se.
 
Btw så ska jag vara på Tjintokk i vinter ändå. När jag blir erbjuden ett 7/7-jobb där så tackar jag JA! Nu slipper jag alla överjävligt tidiga mornar och långa jobbhelger, och dessutom kommer jag vara ledig samtidigt som alla andra (förhoppningsvis). Vilket betyder att jag har folk att köra skoter med på ledigveckorna, OOJJ vad Summiten ska få mil i vinter!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0