Legria Mini & isärskruvad merca

Igårkväll fick jag en merca levererad ute hos brorsan 😏 köpte en 210:a som skurit av en kompis, tanken är att ta lös allt jag kan tänkas behöva och ta det som går till RTT:n. Det är bara lite synd att det är en kombi dock.. menmen, då kan jag har bakdörrarna i reserv till TKS:en ifall det skulle behövas nån gång. Så idag har jag varit i Björkis och demolerat i typ 6-7 timmar, lär nog ha minst lika många timmar kvar innan jag fått lös det som ska lös.




Under tiden jag var där kom posten förbi med ett paket, som innehöll min kamera! Haha, hittade den på Ebay och tvingade brorsan att köpa den åt mig. Han fick faktiskt pengar för den.. Så jag lyckades alltså köpa en Canon Legria Mini trots att de har slutat tillverkas, hihi. Tanken var att kunna filma med nåt annat än bara GoPro:n när vi kör skoter, och systemisen vågar jag inte ha i tunnelväskan eftersom Summiten ibland ligger upp och ner.. men Legrian ryms i facken på skotern där den ligger säkert. Kanske dyker upp nån liten edit här till slut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0