Råkade pierca läppen igen


Kan hända att jag är riktigt jäkla hopplös på det här med att pierca mig. Är jag i Luleå så händer det ofta att jag går in på Dead mans hand och gör nånting 😅 nu piercade jag sidan av underläppen, tredje gången gillt! Ögonbrynet har jag piercat fyra gånger innan jag gav upp.. men det vore faan om inte läppen läker ordentligt den här gången alltså.

Jo, jag var ju på shoppingtur sist jag var ledig. Det var välbehövligt, har ju jobbat som en idiot senaste månaderna så att åka iväg till min favvo-shoppingstad helt ensam var nice. Men jag hann träffa på en kompis från skoltiden, Emelie var också i krokarna :) skitkul att ses, vi gör ju inte det särskilt ofta men nu bestämde vi att vi ska hänga nån helg och faktiskt göra det också. 👍

Nu har jag för en gångs skull en riktig ledigvecka, tanken är att skruva isär en 210:a som jag köpte igår för att ta delar ifrån till mina andra två.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0