Helgen

I torsdags brände jag, brorsan och mor iväg till Umeå för att serva chevan, shoppa och hälsa på några bekanta. När vi kom in i centrum sprang vi på en kamel som varit och hälsat på Musikhjälpen, ganska kul ändå att ha fått sett allt det där live när man bara hört det på radion tidigare. 


Vi åt på Pinchos med hela Hörneforsgänget, första gången jag var på Pinchos och dit kan jag lätt åka igen. Sen for vi till Hörnefors och chillade, drack och surrade hela kvällen innan det var läggdags. 



På fredagen shoppade vi som fan, började åka hemåt vid kl 17 också vart det så att brorsan skulle iväg på ett jobb över natten.. Vi åkte hem till Arvids, kastade ut alla grejer ur bilen, for till Piteå där brorsan hoppade av för att köra tåget ner till Holmsund. Vi tog bilen dit, plockade upp han när han var framme, och körde direkt hem till Arvids. Vi var hemma vid.. 9, halv 10 på morgonen, jag minns fan inte 😂

Så min lördag var rätt lugn, blev inte att köra skoter eftersom jag la mig och sov några timmar. Tog det mest lugnt, var ute i Björkliden och grillade med pojkarna och åkte hem vid 23-tiden. Idag tvättar jag, ska slå in julklappar och göra matlådor, rätt lugn dag med andra ord..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0