Dirt & diamonds

Igår vart crossen hopsatt, nya bromsslangen är på plats men jag har fortfarande ingen broms fram 😁 aja. Några bultar var dessutom på vift, tur att det finns ett par hoppets lådor i garaget så man kan fynda ersättare. Tyvärr så började det spöregna i samma sekund som den var färdig, så det vart inte att köra då, och idag så kom det också en hel del regn men det gav jag fan i och for ut en sväng. Vart en kort tur i och med att jag var själv, dumt att bängla allt för mycket när man är ensam, och ett klantarsle. Men det gick bra iaf! Lika kul, lika jobbigt varje år man tar första turen. Den här sommaren ska jag fan köra mycket!



Kan hända att jag råkade beställa lite prylar till crossen idag också.. nästa ledigvecka blir det nån garagedag eller två 👌


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0