Ledigveckan so far

Hittills under ledigveckan har jag hunnit vara hos käftis två gånger och bla lagat en tand (😑.....) fått fötterna ompysslade hos LM fotvård och dumraggat en hel del. Igår skulle vi starta Capricen för att ta in den i garaget, men den är så jävla svårstartad och går inte alls som den ska så den får stå ute i ladan ett tag till, tills vi fått den att gå hyfsat. Tog in crossarna istället, tvärservade lite och sen vart jag ensam i garaget så jag härjade fritt.

 

Tog lös styret för att spraya det rosa, måste nog tillbaka idag för att sätta ihop allt igen. Men jag har såklart gått och blivit maxförkyld, kände mig inte sugen på att lämna soffan.. får se om jag är så masa mig upp sen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0