Helgen

Vart en lugn helg då jag var hundvakt åt morsans Dexter. Hann göra färdigt en grej till halloween under den tiden iaf :)




Igår var det häng i Björkliden och städning inför vintern. Det ringde från jobbet, dom undrade om jag vill jobba natt under den kommande arbetsveckan.. Självklart sa jag ja 😝 det dåliga är att jag börjar redan ikväll kl 22.00, så jag måste hinna gre mat, få vinterdäcken omlagda på rtt:n och dessutom göra en massa andra grejer som jag skjutit på till idag och masa mig iväg i tid så jag hinner dit innan jag börjar 😝 vad gör man inte för jobbet liksom.. Men å andra sidan så slutar jag måndagmorgon och får en lite längre ledigvecka åtminstone ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0