In i dimman

Nu när det till slut är uppehåll i det här eviga regnandet så fort jag upp en sväng och gick på Vittjåkk. Dels längtade jag som fan att få komma ut i friheten och dels så har jag insett att min kondis är en katastrof. Om jag ska orka med att köra fast hela vintern måste jag göra nånting åt den och det är omedelbart... 😂


När jag var på väg upp dit så ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde jobba extra ledigveckan som kommer, 4 nätter.. såklart tackade jag ja, så nu attacklagar jag lite fler matlådor och förbereder för att vara borta typ tolv dar.. ujuj..



Dimmigt men vackert. He får duga när jag inte fått komma hem till mina fjäll den här hösten 😣


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0